Groen(t)e taart

Standaard

Nodig:

  • 1 kleine ui
  • 4 pijpajuinen
  • 3 stengels selder
  • 1 groene paprika
  • 1 appel
  • kruimeldeeg (of bladerdeeg)
  • eieren (ik heb erg kleine eieren. Ik nam er 8. Dus ik denk 4 à 5 gewone)
  • room (restje, een half brikje denk ik?)
  • gemalen kaas
  • half potje kruidenkaas
  • 1 potje geitenkaas
  • gemberpoeder
  • bieslook
  • dille
  • p&z

Bereiding
ui, selder, pijpajuin & paprika stoven.
Kruiden met peper, zout, bieslook en dille.

De appel erbij. (Ik deed de stukken bewust grof omdat ik geen pap wil)

Deeg in vorm leggen en gaatjes in prikken met een vork. Je kan het deeg voorbakken maar ik deed het deze keer niet.
Deeg beleggen met de groenten.

Daarop wat gemalen kaas

Room, eieren en geitenkaas mengen. Doe daar peper, dille en gemberpoeder bij.
Giet het op het mengsel en daarop komen wat hoopjes kruidenkaas.

In de oven steken. En klaar!

Eén reactie »

Geef een reactie

