Pompoenpannenkoekjes

Standaard

Ik volgde dit recept. Ik voegde enkel geen zout toe omdat ik feta al zoutig vind. Ik peperde de pannenkoekjes ook want voor mij is peper onmidbaar in de keuken. 😉

Ingrediënten

  • 200g (butternut)pompoen
  • 200g bloem
  • 300ml melk
  • 2 eieren
  • 100g feta
  • peper
  • rozemarijn

Bereiding

Schil de pompoen en snijd deze in fijne stukjes. Bak de pompoen in wat boter zodat ze gaar wordt. Kruid met peper.
IMG_8346

Zeef de bloem.
Klop de eieren los met de melk en voeg deze toe aan de bloem. Kruid met rozemarijn en peper.
IMG_8350

Voeg de pompoenblokjes en fetablokjes toe en meng.
IMG_8351

Doe olie in een pan en vorm kleine pannenkoekjes met het beslag.
IMG_8352

Draai ze om.
IMG_8353

IMG_8355

»

Geef een reactie

