Amandelpasta met agave en cacao

Standaard

Ik maakte onlangs Amandelpasta en zoals ik toen al zei kan je daar eindeloos op variëren. Notenpasta’s zijn lekker, maar geef toe, ze zijn ook erg duur. Mijn vriend kwam onlangs thuis met enkele smaken en ik verschoot toch -opnieuw- van de prijs.
Ik bewaar deze pasta in de frigo. Eens koud wordt ze best hard en eigenlijk is het verrukkelijk om deze zo uit te lepelen! Mijn vriend vond dat het wat op halva leek en ik gaf hem geen ongelijk. Wil je deze pasta smeren op je boterham, haal hem dan even voor gebruik uit de frigo.
Ook lekker voor in havermout.

Ingrediënten

  • 1 el amandelpasta
  • 1 tl agave
  • 1 tl cacao
  • 1/2 tl neutrale olie

Bereiding

Alles in de blender & klaar!
IMG_9479

Geef een reactie

