Noedels met pijpajuin en kerstomaten in een spinazie-kaassaus

Standaard

Wie houdt er niet van een snel-klaar gereceptjes? De saus maakte ik door 2 potjes kaas te openen en diepvriesspinazie. kan het nog sneller en simpeler? Wij aten dit met noedels (love it!).
Ik zag net dat ik al eens een receptje gepost heb met noedels, pijpajuinen en kerstomaten. Grappig, ze smaken helemaal anders. 😉

Ingrediënten

  • 1 ajuin
  • 8 pijpajuinen
  • 500g kerstomaten
  • 2 tenen look
  • gember
  • 7 bolletjes (diepvries)spinazie
  • 1/2 potje geitenkaas (ongeveer 75g)
  • 1 potje kruidenkaas (150g)
  • p&z

Bereiding

Snipper de ui fijn en bak ze samen met de fijngeperste look en geraspte gember.
Snij de pijpajuinen fijn en doe het wit van de pijpajuinen bij de ajuin. Bak het tot het gaar is.
Voeg de spinazie toe, alsook de geitenkaas en kruidenkaas. Kruid met peper & zout.
Snijd de kerstomaten in 4 en voeg ze bij de saus. Doe het groen van de pijpajuin erbij. Ik deed niet alles erin want het was iets teveel.
Kook de noedels.  Ik deed er nog wat verbrokkelde feta bovenop (ja, ik kon het niet laten 😉 ).
IMG_2341 IMG_2342

»

Geef een reactie

