Ovenschotel met quorn, paprika & 3 soorten kaas

Standaard

Ingrediënten

  • 2 ajuinen
  • 2 tenen look
  • 2 rode paprika’s
  • 250g quorn
  • 2 el kipkruiden
  • 1 bol mozzarella
  • 270g feta
  • 150ggeraspte kaas
  • ongeveer 300g pasta (ongekookt gewogen – ik nam macaroni)
  • paprikapoeder (naar smaak)

Bereiding

Snipper de ui fijn en bak ze samen met de fijngeperste look.
Snijd de paprika in blokjes en voeg ze bij de ajuin. Kruid met met peper.
Bak de quorn en kruid met kipkruiden, p&z. Ik deed er behoorlijk wat kipkruiden op, je kan ook wat minder toevoegen. 🙂
Kook de pasta gaar. Snijd de mozzarella in schijfjes en verkruimel de feta.

Neem een ovenschotel. Vet ze in en begin met een laagje pasta – groenten – feta – paprikapoeder – quorn – pasta – geraspte kaas – mozzarella – paprikapoeder
IMG_4165 IMG_4166

Zet het onder de grill tot wanneer het een korstje krijgt.
IMG_4167
IMG_4172

 

Als ik het nog eens maak, ga ik de mozzarella in het gerecht voegen ipv erboven op. Dat leek me nog lekkerder.

Eén reactie »

Geef een reactie

