Veganistische Raffaello

Standaard

Ik hou van Raffaello’s! Alles met kokos heeft sowieso een puntje voor bij mij. Ik zou met gemak zo’n hele pak Raffaello’s meester kunnen denk ik – maar dat doen we niet voor de lijn hé. 😉
Dit is mijn versie van veganistische (en suikerloze!) Raffaello’s. Ik vond ze héérlijk en mijn testpubliek ook! Ik ben benieuwd wie deze gaat uittesten en hopelijk maak ik er enkele mensen mee blij!

Het recept is goed voor zo’n 13 stuks, wat echt véél te weinig was dus hou je vooral niet in om meer te maken.

Ingrediënten

  • 125g santen
  • 65g silken tofu
  • 2 el agave
  • snufje zout
  • hazelnoten (even veel als het aantal pralines, in mijn geval 13 stuks)
  • kokosrasp om de raffaelo’s in te rollen

Bereiding

Mix de santen samen met de silken tofu, agave en het zout tot een pasta.
Neem een hazelnoot en bekleed het met het kokosdeeg. Rol ze in kokosrasp.
IMG_6105 IMG_6106

Bewaar de Vegan Raffaello’s in de koelkast.
IMG_6108 IMG_6110

En in natuurlijk licht…
IMG_6140

Eén reactie »

  1. Pingback: Kokostaart | elfjeskruid

Geef een reactie

