Pastinaakrestjes met spinazie en tagliatelli creativo

Standaard

Ik had nog wat pastinaakburgertjes en pastinaak & wortel uit de oven met look over.
Tagliatelli creativo zijn van die kleine witte en groene tagliatelli’s. (Soubry)
Ik hoop dat de hoeveelheden er goed op staan. Mijn jongste dochter vond het nodig om wat te tekenen op mijn papiertje waardoor het lezen nogal moeilijk gaat… Maar ik doe mijn best! 😉
Ik voegde geen saus toe in dit pasta gerechtje. Het was eigenlijk echt niet nodig (en voor een sausmadam zoals ik is dat toch steeds een prestatie 😉 ) en het maakt het gerecht ook licht & gezond.

Ingrediënten

Bereiding

Snijd de tomaat in blokjes.
Was de spinazie en stoof ze aan. Kruid met peper en zout.
Kook de tagliatelli gaar.
Snijd de burgertjes in kleinere stukjes.
Voeg de burger en de tomaat toe bij de spinazie.
IMG_8468
Voeg de taglitelli toe en kruid met gemalen kentjoer, berbere en eventueel nog wat extra p&z.
Meng alles en dien op.
IMG_8469

IMG_8471

Geef een reactie

