Linzenspread

Standaard

Deze spread was lekker van smaak, maar de structuur was vrij korrelig. Dan kan opgelost worden door wat extra olie neem ik aan, maar eigenlijk stoorde mij dat niet echt.
Lekker op de boterham of als dipper! 🙂
Sinds ik harissa kruiden ontdekt heb, gebruik ik deze echt vaak. Ik vind ze héérlijk! :p

Ingrediënten

  • 100g linzen (reeds gekookt). Ik nam moong dal chilka linzen
  • 1 teentje look
  • 1/2 tl komijnpoeder
  • 1 tl paprikapoeder
  • 3 el pindaolie
  • 1/2 tl harissa kruiden
  • p&z

Bereiding

Kook je linzen gaar als ze nog niet gaar zijn.
Mix al de ingrediënten. Kruid bij indien nodig.
IMG_9360

Geef een reactie

