Olijf – Amandelspread

Standaard

Ik maakte deze spread met gevulde olijven. Indien je gewoon groene lijven hebt, kan je gewoon amandelen toevoegen. In mijn recept stond dat ik nog 50 g amandelen toevoegde, maar daarbij schreef ik eventueel. ’t Is me nu niet duidelijk of ik deze ook effectief heb toegevoegd. 😉 De volgende keer dat ik deze spread maak let ik er eens op. Of als jullie deze eerder maken dan mij, let me know!

Ingrediënten

  • 100 g groene olijven gevuld met amandelen. Zo’n 20 stuks
  • ev. 50 g amandelen
  • 3 el neutrale olie
  • 2 tl gerookte paprikapoeder
  • 2 el (vegan) kaasdip
  • p&z

Bereiding

Alles blenden en klaar! 🙂
IMG_6102

Geef een reactie

